یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

آشفتگی

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۱۴ ق.ظ

ترنم یک بهار را می توان در خیزش عظیم یک لبخند پاشید. 

می توان من را منتهای مقام و منتهای اصل گرایان بی مصرف قاطی هر جنس آشغالی جا داد! 

وقتی تحجر بی پایه ی یک آدم دنیا را به سخره  میگیرد دیگر نیازی به بستن اذهان نیست. 

انگار کن که خیال خام یک مار سمی چطور می تواند در ذهن خالی یک موش خاکی جا بگیرد. 

من این روزها پر از یخبندان زهرخند های تکراری ام. 

  • مهدیه

نظرات  (۱)

....
......
.........
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی