یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

مطالب بی سر و ته

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ

تلاش برای زندگی عادتی است موروثی و ما نمیدانیم که چه می خواهیم و بدتر از آن چه نمی خواهیم.

ما درختان ریشه بر سر می خندیم بی آنکه شاد باشیم و گریه می کنیم بی آنکه بدانیم .

این مترود اندیشه مان را حتی ریشه مان نمی فهمد که در حصار پاییزمان در افکار غبار گرفته ی زرد شده ی خشکمان چقدر برگ ریختیم بجای اشک!

ما نه محصور خاکیم و نه محصور تعلق آن ما فقط ماندیم که بمانیم که دیده شویم.

هر ریشه که بدست خاک می دهیم خواهش معصومانه ی جامدی است که حتی با خاک پیوند هم نمی خورد!

ما در قاموس نانوشته ی وجودمان قانون خواب را نوشته ایم. قانون سکوت زمستانه مان را و قانون مرگ ایستاده مان را به تک تک رگ و ریشه مان تزریق کرده ایم تا وقتی زمان آن فرا برسد به آن تن در دهیم.

ما حرف برای گفتن زیاد داریم و بیشتر از آن گوش برای شنیدن! و گاهی چون همیشه یک پا برای ایستادن در نقطه ای که شاید حتی دوستش هم نداشته باشیم.

  

پی نوشت: گاهی فکر میکنم که بعضی وقتها بعضی از نوع ما و شاید حتی خودم هم شباهت عجیبی با درختان داریم هم رده با درختانی که اسیر محدودیت های خود می شوند و زندگی نباتی دارند.(هرچند درختان را خیلی دوست دارم و همیشه به حق حیات آنها احترام گذاشته ام واقعا زیبا هستند همیشه و همه جا و از همه نوع شان)

  • مهدیه

نظرات  (۱)

بنویس
حالا اگر اینجا نه، ولی حتما بنویس 

یک شادی زیرپوستی قشنگی از دیدن وبلاگت دارم. 
پاسخ:
ممنونم آمنه جانم. خوشحالم که این احساس دوطرفه اس:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی