یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

بعد از دانشگاه

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ق.ظ

به روزهای آخر دانشگاه نزدیک شده ام. چهار سال فرصت خوبی بود که به من بفهماند هنوز چقدر راه نرفته دارم و چقدر نادانم. 

نه کیفیت زندگی ام بهتر شده است و نه نظم برنامه آن. منِ وارد شده به دانشگاه و منِ خارج شده از آن تنها در مطالعه روزنامه وار چند کتاب بیشتر برای شب امتحان که معلومات آن مثل آفتاب دم غروب از ایوان خاطرم پریده است و نشستن گوسفند وار سر کلاس درس و بر باد دادن هزینه های بیشتر برای آموزش توخالی و پیدا کردن دوستانی سرگشته تر از خودم فرق کرده است. 

درست است که کیفیت زندگی ام تغییر ندارد ولی سطح انتظارم از آن جا به جا شده است. سقف آرزوهایم بلندتر و اعتمادم به زندگی و فرصت ها و...  کمتر. 

اگر قبلا حوصله دنبال کردن سریال های چند صد قسمتی تلویزیون و شنیدن داستان های عامیانه از زبان دیگران برآیم جذاب بود اکنون دیگر نه حوصله آنها را دارم و نه وقتشان را. ولی هنوز در انتخاب رسانه بهتر و خواندن و گوش دادن به داستان های آموزنده تر نیمه شوقی دارم. 

اگر مجالی باشد برای زندگی بعد از دانشگاه دست به خلق یک منِ جدید می زنم. 


پی نوشت : اکنون که 6 ماه از فارغ التحصیلی گذشته یک تکان هایی به خودم داده ام:) 

  • مهدیه

نظرات  (۱)

توصیف خوبی بود از درس و دانشگاه!! 

همین منِت هم عالیه و جذابه، چرا که همین من هست که به دنبال منِ بهتر و و جدیدتر و تغییر است.

آرزوی موفقیت
پاسخ:
مرسی. شما هم موفق باشید. 😊🌹🌻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی