یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

حضرت جان

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ

ای خوب تر از خوب تر از خوب تر از خوب 

از روز ازل یاد تو در سینه محجوب

ای زلف تو گره خورده به پیچ و خم بسیار 

ای روی تو برخاسته با ماه به پیکار 

ای باده مستانه تقدیر الهی 

ای آمده در کار تو تدبیر الهی 

ای برده شراب لب تو هوش ز هشیار 

ای داده به یک اشاره تو خواب به بیدار 

ای آنکه نگفته غم دل لیک بدانی 

از خانه دل هرچه غم است نیک برانی 

ای حضرت جان حضرت جان حضرت جانی 

ای پادشه دین و جهان دلبر آنی! 

اندوه من از دوری تو باز فزون شد 

وقت است طبیب دل من خود برسانی 

ما گر چه بدیم و همه بیمار و خطاکار 

تو عذر نما جانب مظلوم نگهدار



  • مهدیه

نظرات  (۲)

شعر ک شاخ و دم نداره!

باورم نمیشد اخه!
معاشقه قشنگی بود.
شعر از خودت؟
پاسخ:
اگ بشه گفت شعر البته اره😆😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی