یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

نقطه

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ق.ظ

    چون درختان ایستاده در برابر تقدیر خویش 

       اجازه می دهم که شبی سرد و سیاه که ساکت می نماید 

    اجازه می دهم دستی که چرک و کبود و زمستانی است 

مرگ را ایستاده بر تنم کند 

    تا شاید جایی دیگر 

فصلی دیگر... 

در صبح و رویایی دیگر 

    با بهاری ترین شکل آمدنت بیدار شوم. 

  • مهدیه

نظرات  (۲)

اها..
گرفتم...
ی چیزی شاید شبیه بابا لنگ دراز جودی عبد..
هرچند ک اون بود واقعا!

میاد..
امیدوارم.
تمرین:

مقصود و منظور نویسنده از "ت" در کلمه "امدنت"
در جمله پایانی چیست!?
پاسخ:
نمی دونم بعضی وقتا دلم برای کسی که تابحال ندیدمش و نمیشناسمش تنگ میشه همیشه فک میکنم یه روزی یکی توی زندگیم پیدا میشه که همیشه منتظر اومدنش بودم. شاید یه منجی هست شاید یه دوست شاید... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی