یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

یاد نوشت

این وبلاگ صرفا مجموعه ای است از یادداشت های پراکنده و آزاد من از احساسات و افکاری که گاه دارم هرچند که در بیان آنها ناتوانم. حرف نوشت ها صرفا نظر شخصی من است و هیچ جنبه دیگری بجز بروز تصورات و عواطف درونی ندارد.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

نیایش

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ب.ظ

خدایا!

هر بیگاه که تعلل محجوبانه ای ثبات رفتارم را به بازی می گیرد بر من تأمل کن

و هرگاه که گستاخی مکارانه ای چشمی را به چشمم میدوزد بر من تحمل.

ای نگاه تو نرم

و کلام تو گرم

و از تو بر حساب کارم شرم.

  • مهدیه

نظرات  (۱)

امین..
پاسخ:
برای دعایتان آمین. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی